besök från karlstad!

mmm...sitter och äter choklad, marabou dukat. mumsmums.
jag är så trött idag, solen lyser rätt in i mitt sovrum på mornarna, dels blir det ljust jätte tidigt, dels blir det väldigt varmt. persienner hjälper föga.
undrar om jag kan sova nån annanstans, men jag vill inte det egentligen.

lyssnar på missy elliott. hon är cool.

idag kommer min kompis från karlstad på besök! om ett par timmar bara! roligt, roligt!!!
då blir det skvaller (hoppas jag) smask ; )

trist är att en kompis blev hotad på jobbet i helgen, så hon mår jättedåligt nu. jag tycker verkligen att hon ska byta jobb, men det är väl inte så lätt. men iallafall sluta jobba nattskiften! man blir ju onekligen rätt orolig.

har blivit besatt av att spela ett spel som heter word battle. jag som alltid hånat folk som sitter och spelar vid datorn!


undrar om jag borde bjuda på mat när jag får långväga besök? har nog inget fikabröd verkar det som så mat kanske det blir, hm...måste kolla om jag har så det räcker...

puss och kram! (ska spela mer word battle nu)

Kommentarer
Postat av: Kickan!

Gullunge!! Men då är det ju vår ute bland kossorna! om solen lyser in genom ditt fönster! det har du alltid sagt! :D

2008-04-19 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0