födelsedag och överraskning

idag fyller jag 23 år, hurra, hurra!
eller, nja.,..har varit lite deppig över att fylla år. man blir så gammal så fort, känns det som.

fick en urgullig överraskning i morse! det knackade på dörren och där var ett blombud! fick en jättetjusig bukett med blommor, en kruka med tio chokladkakor i hm, nån känner mig alldeles för väl...), och ett ljus som det stod "grattis" på! det var mina rara små sötnosar till kompisar som skickat det, och jag är så tacksam! de räddade min dag, nu känns det himla kul att fylla år!

ikväll blir det lite firande när det kommer över lite folk på middag. laxsoppa med bröd och vin/cider, och sen kladdkaka! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0