Idag är livet tungt

Måste söka högskolekurs idag. jag vill inte, jag är på uselt humör. Vill inte göra nånting alls. Är trött och grinig, och det trycker  på bröstryggen så det är tungt att andas.

En kompis är gravid, fick jag nyss veta. Är förvånad. Men det är roligt för henne. Tyvärr är jag en sån där hemsk människa som tycker synd om mig själv, för nu blir jag stressad. Det händer inget positivt i mitt liv, jag har bara ont och är ledsen. Och alla andra pluggar, jobbar, flyttar, reser, skaffar barn, hus, pojkvän, hund...

Idag är livet tungt.

Jag har drömt så mycket mardrömmar om Engla, det går inte att undvika all medial uppmärksamhet heller, men jag hoppas drömmarna ska upphöra nu när kroppen är funnen. Det känns fruktansvärt tungt, den här tragedin.

Kommentarer
Postat av: Titti

Det är hemskt det som har hänt, jag lider så med hennes familj! :(

2008-04-14 @ 14:34:08
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Milia

Sådär känner jag också idag.
Har sådan ångest inför sommaren, då jag slutar skolan om allt går som det ska. Och bor i egen lägenhet pga byte av skolan och haft bidrag från csn för att kunna täcka alla utgifter.
Vill behålla lägenheten, men utan bidrag eller jobb, går det inte :(
Sökt över 11 jobb inför sommaren.. och det oroar mig allt mer och mer, att jag inte fått något svar.

Det är hemskt när det gäller Engla.
Jag har mått psykiskt dåligt av detta faktiskt.. jag tar åt mig rätt lätt av medier och liknande, speciellt när det gäller småbarn.

2008-04-14 @ 14:40:19
URL: http://sommarskatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0