kantarell och konjak

ah, det var trevligt med besök från karlstad igår, jag bjöd henne på middag, till och med. milkos nya creme fraiche med kantarell och konjak är jättegod som sås! hade potatis och quornfileer till det. men helena sa att hon brukade ha pasta och sån creme fraiche som sås. superenkelt. det ska jag pröva nån dag.

käkade pizza på kvällen, mammas hemmagjorda. dessvärre fick jag tonfisk på min, tonfisk i stora mängder. fastän jag sa att jag ville ha svamp? undrar hur hon tänkte då. men inte värt att klaga, då lagar hon aldrig mer mat till mig!

har precis duschat, huden är så torr så det gör ont att röra sig.

fy vad jag mår illa! åt precis lite choklad och det gjorde inte saken bättre precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0