All I want is you

ett riktigt yrväder -det är jag idag det. Jag är så himla yr i huvudet, speciellt när jag ska sätta mig ner. Då bara svartnar det för ögonen.Vet inte vad det är för fel. Min syster är iallafall väldigt snäll mot mig, hon har masserat min nacke och bjudit på fika.

Helst skulle jag vilja lägga mig ute i solstolen och njuta av solen en timme. Men problemet är att det inte är någon sol, det regnar och är skitkallt...(tack Gud, för vetekudden!)

Lyssnar på soundtracket till filmen "Juno", toppenmusik. Man blir lite barnsligt glad av den. Speciellt "All I want is you" och "Tree hugger", och "Tire swing". Och så klart "Dearest" med Buddy Holly!

Filmen är bra den med. Åh, vilket filmväder det är! Nånting positivt med regn...jag älskar film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0