Att vara snäll är j-vligt krävande

Jag har haft en hemsk natt. Eller egentligen var kvällen värst. Ontontont. Lite bättre idag men inte alls bra. Ska till kiropraktorn om ett par timmar, så då kanske ryggen kan få bli lite bättre åtminstone.
När jag har så här ont blir jag världens bitch och ingen står ut med mig. Jag blir så irriterad och snäser av alla. Har man inte haft ont, riktigt ont, själv, så förstår man inte. Det är inte meningen att vara elak, det bara  blir så. orkar inte vara snäll.

Att vara snäll är jävligt krävande.

Satan i gatan vad jag fick ont i en handled nu pallar jag inte att skriva mer fastän jag kanske borde skriva av mig lite irritation och ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0