burp

idag är det måndag, och min distanskurs börjar! fast jag har inte ens införskaffat kurslitteraturen ännu. Kan man bli segare? Allt tar så himla lång tid för mig nuförtiden. Inte för att jag nånsin varit supersnabb (jo vänta, när jag jobbade på donken, då var jag snabb), men nu är det värre än ever before.

Böckerna är iallafall beställda, de har inte kommit än bara. inte heller kompendiet jag beställde från uppsala. Det finns ett kurskompendie man kan ladda ner också, det har jag inte gjort.
Jag måste nog skaffa mig en skrivare tror jag. usch så dyrt det känns. jag skriver aldrig ut nåt, därför har jag ingen men nu blir det nog en massa saker man vill ha på papper.

igår kom hanna på en surprise-visit. Kul men överraskande.

ajjjjjjjjjjjjjjj fy faen nån slags kramp i foten har jag fått ajajajajajajaajjajajajajaj ge upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0