Måste välja en!

Jag har kommit in på två distanskurser på högskolan, men jag vet inte vilken jag ska välja! det är två 50%kurser, så jag kunde tacka ja till båda, men jag orkar nog inte läsa båda. Måste välja en!
Ska jag välja Freds- och konflikthantering eller Ekonomi med inriktning mot hållbar utveckling?!

Hanna hälsade på mig idag. hade tänkt baka kladdkaka tills hon kom, men smöret var slut! Jäkla otur. Har hittat ett enkelt och gott recept på kladdkaka, en riktig favorit. Kanske ska lägga ut receptet på bloggen?

Har sovit dåligt, stressad. Syrran åkte till Östersund i morse, sen åker hon till Norge ett par veckor, och sen till Köpenhamn, där hon ska plugga mastersprogrammet på musikkonservatoriet. Kommer nog inte se henne förrän till jul =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0