Mysig söndagsutflykt!

Ah, igår åkte jag på utflykt med bosse och sara...vi åkte till tällberg, till hotell åkerblads, där vi åt i deras fina restaurang. jag åt dagens, kummel med potatis, räkor och ägg. Sen drack vi te och åt småkakor i salongen! Supermysigt ställe, det där åkerblads. När vi satt och drack te, så började en äldre man att spela piano, det var jättevackert, vi satt där och njöt.

Synd att det var så taskigt väder, men jag var så trött så jag sov mest i bilen iallafall och slapp se eländet. Sen var det ju bra mysigt att sitta inne på åkerblads när vinden ven utanför.

Jag var så himla trött när vi kome hem att jag bytte om till pyjamas och la mig i soffan och kollade på filmen Arn. Den var ju riktigt bra! Spännande, fastän jag redan läst böckerna.

Ajajaj jag har ont i magen! hata att ha mens. Men det var väl lika bra att jag fick det nu för det var länge sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0