Massa ormar i värmen

I natt drömde jag att jag hälsade på en kompis på hennes sommarställe. Där var det massor, jag menar verkligen massor av ormar. "De är inte farliga", sa hon. Så fan heller, både farliga och jävligt äckliga.
Tur att det bara var en dröm.

Annars då? Jo, det är varmt. Lite jobbigt varmt tycker jag nog allt. Speciellt på kvällar och nätter, då måste det vara svalt annars kan jag inte sova. Fast det kan jag i och för sig inte ändå för jag har så ont i ryggen. Idag har jag fått massage så jag hoppas få sova i natt.

Lite intressant, fastän det är så himla varmt så svettas jag typ ingenting. Blir bara väldigt, väldigt varm. Vore nog skönare att kunna svettas för att få ut värmen. Synd att man inte kan bestämma hur kroppen ska bete sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0