this one's for you

ah, har inte skrivit nåt på länge. två anledningar; det kändes trist, och internet pajade när det åskade. Men nu, kära du, är internet fit for fight som aldrig förr, och min fysioterapeut har sagt att jag borde skriva. jag tror iofs inte han menade att jag skulle blogga, men kan väl lika gärna skriva här som nån annanstans.

vill du veta världens vackraste låtnamn? "This one's for you", är inte det underbart? Skulle nån vilja skriva en sång till mig nån gång kan den få heta this one's for you. Fast Ed Hartcourt har ju redan skrivit den (dessvärre inte till mig, men man får väl låtsas).

annars som vanligt; JAG FRYSER. jag fryser alltid känns det som. hela dagarna, och på nätterna blir jag tokig om jag inte får ha fönstret öppet så det blir kallt och skönt i sovrummet. fan vad det är jobbigt att vara otempererad!

har diskat idag. det enda vettiga jag gjort sen frukost så nu kanske jag måste få arslet ur vagnen och sätt lite fart. måste skriva foderlista. sen laga mat. falafel, bläää. vill bara äta godis egentligen men det kan amn ju inte.

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0