Children of men

Jag har förresten sett en bra film den här veckan, "Children of men". Den utspelar sig i Storbritannien typ år 2027 och det finns inga barn. jag känner redan nu att jag kommer skriva en riktigt taskig recension, kreativiteten flödar inte direkt, så jag skippar det helt och säger bara att filmen är bra. Se den.

Jag trodde jag hade blivit döv idag när jag försökte ringa en komis på mobilen, jag såg ju hur det ringer, men hörde ingen ton. Jag blev riktigt orolig. Det konstiga var att jag kunde höra radion som var på i köket. Sen kopplades jag till mobilsvar. Hörde fortfarande nada noll och ingenting. Sen visade det sig att det var glapp i handsfreen. med ett lätt tryck löste jag allt. Är inte alls döv. Hör möjligtvis illa, men inte alls döv.

Kommentarer
Postat av: mims

ha en bra dag!

2008-03-27 @ 15:04:17
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0