Första bloggskriveriet någonsin!

Jag har jättelänge tänkt att jag borde blogga, men det har inte riktigt blivit så av flera anledningar. Främst pga att datorer och teknik skrämmer mig. Jag förstår mig inte på sådana saker. Men jag har också dragit mig för att börja blogga, just för att blogg är ett så fult ord. I klass med mäkleri (finns det ett fulare ord?).

                                                   Men strunt i det nu!

                                                                                       Till viktigare saker!


Jag har läst en bra bok! Den heter "naiv. super."  och är skriven av Erlend Loe. Den handlar om en norsk kille, som kanske tänker lite för mycket, på stora saker, som begreppet tid, till exempel. Jag tycker om språket i boken. Och jag tycker om listorna, jag är också en sån som gärna skriver listor.
På baksidan står det "Om jag var ung och läste Naiv. Super. skulle jag i ren inspiration själv vilja bli författare." -Göran Tunström. Kanske är det därför jag ville blogga?
Det är iallafall en bok som jag känner gjorde mig gott att läsa.

Oj, det här tog ju faktiskt lite tid. Nu är jag hungrig och måste äta. Mmmm...jag tror det blir lax, min favorit!

Kommentarer
Postat av: Kickan!

Heeej gumman! faan va roligt. nu kan man ju få läsa lite om dig åxå.. är ju så dålig på att ringa.. och nu är det fullt upp med påsksemester å grejer.. åker till fjälls på onsdag! woohoo! saknar dig! puss

2008-03-16 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0