Muffins!

Åh,vad jag blir trött på mig själv ibland. Jag skrev just ett jättefint inlägg här, men glömde att jag kanske måste spara saker och ting, annars försvinner de.

I kort hade jag iallafall skrivit om min frustration över mina föräldrar som, trots att de är födda på 1950-talet, beter sig som om det var 1800-talet som gällde. De kan nämligen ingenting om datorer. Och då menar jag verkligen ingenting. Igår hjälpte jag min mamma skriva @, för hon kom inte ihåg hur det ser ut.

Sen tipsade Helena, min lilla raring till kompis, om en hemsida som heter www.dagensmuffins.se
Jag tycker mycket bra om muffins! De är sååå mycket roligare än sockerkaka.
Kollar man sen på www.kakburken.se kan man t.ex. hitta söta muffinsformar till baket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0