Tisdagskul

Det är på väg att bli nåt fel på mina ögon. De är så röda. Kanske borde jag ta ut linserna, men då ser jag ingenting, för mina glasögon är sju år gamla och inaktuella.

Ikväll kommer mina systrar! Det ska bli roligt, fast lite drygt också. Måste nog baka kakor, jag har nämligen ett grymt snyggt kakfat som min ena syster inte sett ännu. Och jag kan ju inte direkt ställa fram det utan kakor.

Visste du förresten att konstnären Pablo Picasso brukade betala med check, eftersom folk hellre behöll hans signatur än löste in checken. Det har jag läst i en bok med onödiga fakta, såna är rätt intressanta ändå. Michael Caine samlar också på onödigt vetande, det sa han i Parkinson på tv.

Jag fryser, så jag värmde vetekudden i micron. Det är så mysigt att värma upp sig lite så. Men jag säger j-kla skit, den blev bränd och nu stinker det bränt! Jag är den enda jag känner som har tre vetekuddar. Fast nu har jag bara två kvar, den tredje fick lov att slängas, den blev lite konstig. Men jag är en riktig fryslort, vetekuddar är nåt jag tycker riktigt bra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0