Tuggatugga

ÅH, vad skönt att inte må illa...jag är bättre i magsjukan nu. men helt yr i huvudet, har bara druckit coca cola, och inte kunnat äta speciellt mycket den här veckan.
Har gått ner en del i vikt, så mamma är orolig. Igen. Förra året den här tiden tvingade hon mig att äta med jämna mellanrum, dygnet runt. Alltså, hon väckte mig mitt i natten och tvångsmatade mig, för hon var så orolig över min viktminskning. Jag hatar att äta mat, det är så tråkigt. Ibalnd är det ok, typ när hela familjen är samlad och vi äter nåt gott, men oftast är det bara tråkigt. Skala potatis och tugga, det är det tråkigaste med mat, tror jag.

Tråkiga saker: (utan inbördes ordning)
1. Skala potatis
2. Tugga
3. Gå (promenera är ett finare ord, men lika trist det)
4. Stå i kö
5. Vänta (typ på bussen, på att reklamen ska ta slut på tv:n)

Jag vill se en bra film! Filmtips, tack! Såg en film igår som hette "Trångt i kistan", eller nåt sånt. men den var inte så himla bra. Handlar om en begravning där typ allt går åt helvete.

Nåt som däremot är riktigt bra, det är "So you think you can dance". Jag älskar den tv-serien. Följde den amerikanska versionen förra året, och hoppas den skandinaviska håller lika hög kvalité (det verkar så hittills iaf).

Härliga saker:
1. Massage
2. Sova gott
3. äh, nu blev jag trött, orkar inte skriva mer roliga saker, hitta på nåt själv, va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0