måndagsmums -inte.

har precis bakat en drömtårta, du vet, en sån där rulltårta som är så god. fast inte min då. Jag brände den nämligen i ugnen...alldeles svart i kanterna. Den blev jätteful. den går väl att äta men det var väl ingen höjdare direkt.

Idag borde jag städa garderoben. Min farmors begravning är nästa fredag, men jag vet inte vad jag ska ha på mig. jag tycker inte om svart, så jag har nästan inga mörka kläder. Måste hitta nåt, annars måste jag åka och shoppa. Fast det vill jag inte heller, man hittar aldrig nåt när man verkligen måste hitta nåt speciellt. De bästa grejerna är sånt man bara "springer på". Plus att jag har ont om cash...

Såg trailern till filmen "Dumpad", den verkar ju skitkul...den vill jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0