Lucia

Glad Lucia! Bakade julrulltårta (saffransrulltårta med chokladfyllning) igår, så det blev lite gott lussefika idag. Annars har jag duschat, vilket gör mig helt slut.  Har inte sovit i natt, jag har såna ryckningar i kroppen, det sliter till rejält. Imorgon ska jag till ortopedkliniken så jag hoppas jag får sova...annars blir det svårt att klara av.

Är ändå på rätt bra humör för tillfället. Har skrivit klart alla julkort (tror jag...har säkert glömt nån...) fattas bara en adress. Jäklar vad alla flyttar hela tiden, vet ju inte vilken adress som är aktuell.

Nu är det Lucia på TV, hör ljudet ner hit i köket där jag sitter, mysigt. Själv tycker jag nog julkalendern är bäst på tv just nu! Och ett nytt avsnitt varje dag! Bäst av allt är ju att man kan se på datorn, när man vill. Har ju lite svårt att passa tider...

Kommentarer
Postat av: Helena

Det där lät ju ruskigt gott alltså! Skriv ut receptet är du go;)

Skrev ju att jag skulle ringa dig förra veckan men jag har legat sjuk och rosslat och har inte varit någon het pudding att prata med. Hoppas det går bra hos ortopeden! Kram och snusk!

2010-12-13 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0