Att göra innan man dör?

Igår kollade tandhygienisten in mina tänder, och gissa vad, de såg bra ut! Fick beröm för att jag sköter om dem så bra. Det har jag nog aldrig fått förut, brukar bara bli klagomål annars...
Hade även telefontid med läkaren. Inget nytt framkom egentligen men det gick väl bra antar jag.

Tänkte på en sak; har ni nån sån här lista på saker man bör göra innan man dör? Ni vet, resa hit och dit, läsa vissa böcker, säga till de man älskar/hatar hur man känner osv. Snälla, dela med er, jag vill så gärna veta...nyfikennyfiken.

Kommentarer
Postat av: Teski

Får mig att tänka på Bill Bailey:



"The BBC did a survey of the top 50 things to do before we die. Not while we're still alive, before we die.. as the precious seconds tick away. tick tock. tick tock. swim with a dolphin! find one. find one. quickly!"



Bill berättar om hur tidningar recenserar honom:

http://www.youtube.com/watch?v=Pu6msLM-3OY



Bill berättar om tullen i Australien :)

http://www.youtube.com/watch?v=bRkBr1FA7Tk

2010-11-13 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0