Jul, jul, jul

Nu har nya "Allt om mat"-julspecial kommit. Mmmm...julgodis, saffransbullar, glögg, julmust. Dags att börja fundera på julkalppar också? Har kommit på en, till min lilla brorsdotter (hon är bara sex månader så hon läser nog inte det här...). En vetekudde, gärna i form av en kanin eller nåt annat gulligt! jag älskar vetekuddar, de gör det så varmt och mysigt. Branär man har ont också. Jag sliter ut flera om året. Och brorsan har så kallt hemma hos sig, så lillan behöver nog en värmekudde i vinter.


Bra nyhet till alla andra julfanatiker: Priset på saffran är betydligt humanare i år än förra året (då skördarna frös om jag minns rätt, vilket ledde till skyhöga saffranspriser).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0