Tack allra käraste!

Tack allra käraste väninnor!
 I fredags fick jag paket med posten, ett chokladogram! Inuti låt en hjärtformad, rosa ask med geisha-choklad. Jag blev rejält överraskad, hade inte fått nån förvarning...trodde nästan det var alla hjärtans dag, inte alla helgons dag. Det muntrade verkligen upp en trist novemberdag. Har man inte världens gulligaste vänner så säg?
Enda smolket i bägaren var väl det att geisha tyvärr innehåller gluten, vilket jag inte tål...men mamma och pappa löste det lätt genom att byta till sig min chokladask så får jag valfritt godis av dom!

STOR KRAM TILL ER TJEJER!

Har förresten försökt ringa och tacka, men det är inte lätt att få tag på er alla... =) Sen dog batteriet i mobilen, så jag tackar så mycket här istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0