vimmelvammel måndagsskrammel

Igår bakade jag en kladdkaka, glutenfri såklart! Den blev sådär, lite för länge i ugnen så den blev inte tillräckligt kladdig inuti. Kom på att jag börjar bli vuxen! Är man inte det när man hellre väntar på att kakan ska gräddas klart istället för att äta smeten direkt?
Här i huset är det pappa som skrapar ur det sista ur skålen när jag bakat...nån måste ju testa om smeten är god. =)

Idag har jag duschat, blev helt slut efteråt, som vanligt. Provar ett par nya tofflor. Att det ska vara så svårt att hitta nåt som är bekvämt att gå i.

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Halloj! hoppas allt är bra med dig! Spana gärna in min reseblogg där jag skriver om livet i schweiz och andra destinationer :)



Kram Sofie

2010-11-01 @ 20:05:25
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tänker aldrig bli vuxen. Det verkar så tråkigt... Jag tror man blir vuxen när man får barnbarn, och får man inte det, då har man ju ynnesten att aldrig bli vuxen;:P

2010-11-01 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0