I rymden finns inga känslor

Bio igår med min underbara väninna K, jag tok-körde  med henne, jag var så sen, så jag skickade henne att köpa biljetter och sen möta mig och hjälpa mig med rullstolen och allt...

Bio är himla mysigt. Filmen var jättebra, men ljudvolymen var hög som bara den.

Att träffa K var toppen! Gud vad jag har saknat henne, vi har haft så mycket roligt ihop. Slitit med att kränga hamburgare både dag och natt, slitit ut bartendrarna i vår jakt på färgglada drinkar och slitit på flåset (mitt flås iaf) i K´s trappor (hon bodde för sjutton gubbar 4 trappor upp!).

Kommentarer
Postat av: anna

sv: följer gossip girl i USA-takt så redan sett det avsnitt, men tröttnat en hel del sen första säsongen tyvärr.

2010-10-31 @ 18:42:13
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0